FAQ

Meest gestelde vragen:

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor bestellingen in Nederland met PostNL: maandag t/m vrijdag voor 14:00uur besteld de volgende dag bezorgd. Let op tijdens feestdagen en vakanties kan dit wijzigen. Voor complete informatie zie ook Verzendkosten en levertijden. Indien het aangetekend/ als pakket is verstuurd dan heeft u een track & trace code ontvangen waarmee u de verzending kunt volgen. Indien deze niet werkt(soms functioneerd deze pas een dag nadat de email is verstuurd) of als u deze niet heeft ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik het kado ook ingepakt ontvangen?

Ja, indien u dat wenst pakken wij uw kado gratis in en kunnen we er ook een persoonlijke boodschap bij doen, kies een cadeauverpakking en vul de persoonlijke boodschap in bij de opmerkingen in het bestelproces. Zie ook Cadeauverpakking en afleveradres.

Kan ik de bestelling ook naar een ander adres laten sturen?

Ja dit is mogelijk bijvoorbeeld naar je werk, een postkantoor of direct naar de ontvanger van het kado, dit kan je opgeven in stap 2 van het bestelproces.

Hoe kan ik betalen?

Wij hebben verschillende betaalmogelijkheden zie ook Prijzen en betaal mogelijkheden

Het artikel dat ik wil kopen is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Wij leveren alles uit voorraad en artikelen die niet op voorraad zijn, zijn ook niet te bestellen. Over het algemeen vullen wij onze voorraad snel weer aan. U kunt contact opnemen op info@kdootjes.nl voor voorraad informatie en indien gewenst kunt u het artikel reserveren, dan ontvangt u een mail van ons op het moment dat het op voorraad komt.

Ik wil graag een artikel retour sturen kan dit?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Voor de volledige voorwaarden zie Herroepingsrecht / Bestelling retourneren

Heb ik garantie op de producten die ik bij jullie gekocht hebt?

Op al onze producten zit een wettelijke garantietermijn. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Is dit niet het geval? Neem contact op via service@kdootjes.nl

Ik heb een klacht over een artikel of over de afhandeling van mijn bestelling wat moet ik doen?

Indien u een klacht heeft over een product dat u heeft gekocht in onze webwinkel of de afhandeling van uw bestelling, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar service@kdootjes.nl

Hoe kom ik aan een kortingscode?

In de winkelwagen zie je een mogelijkheid om een kortingscode in te vullen. Wij hebben  af en toe acties waar we een kortingscode weggeven, bijvoorbeeld aan onze vaste klanten, facebook volgers en nieuwsbrief lezers. Dus schrijf u in voor onze nieuwsbrief of like onze facebook pagina en dan bent u snel op de hoogte van onze acties! (ter info wij werken niet samen met externe kortingssites)

Voor meer informatie omtrent onze winkel en service zie ook de klantenservice pagina's onderaan de website.

© 2012 - 2017 Kdootjes - Leuke en originele kadootjes, speelgoed, tassen, portemonnees en lifestyle artikelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Let op!!! t/m 24 oktober zijn we gesloten ivm vakantie. Vanaf 25 oktober verzenden we weer Accepteren Meer informatie
Let op!!! t/m 24 oktober zijn we gesloten ivm vakantie. U kunt wel bestellen maar de bestellingen worden pas vanaf 25oktober weer verzonden (op volgorde van binnenkomst het kan zijn dat bij drukte het er nog een dag langer over doet). De showroom is ook gesloten. Bestelt u tijdens onze vakantie dan krijgt u 10% korting met code: herfstvakantie