Garantie / Klachten

Garantie

Op al onze producten zit een wettelijke garantietermijn. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. De garantietermijn is afhankelijk waar het product voor dient en de prijs van het artikel. Over het algemeen geldt voor al onze producten minimaal 6 maanden garantietermijn. Voor elektronische artikelen  geldt  een garantietermijn van 1 jaar. Heeft u een defect artikel ontvangen of is het artikel binnen de garantietermijn defect neem dan zo snel mogelijk contact op via  service@kdootjes.nl. Omschrijf duidelijk wat er defect is aan het artikel en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Wij zullen so snel mogelijk uiterlijk binnen 7 dagen berichten wij u over de afhandeling de garantiemelding.

Klachten

Indien u een klacht heeft over een product dat u heeft gekocht in onze webwinkel of de afhandeling van uw bestelling, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar service@kdootjes.nl Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnaam en de aankoopdatum. Binnen uiterlijk 7 dagen berichten wij u over de afhandeling van uw klacht.

U kunt vanzelfsprekend ook telefonisch contact met ons opnemen op: 

  • 071-4084638 Maandag t/m vrijdag tussen 10.00-17.00 uur.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2012 - 2017 Kdootjes - Leuke & originele kadootjes, speelgoed, tassen en portemonnees | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel